But then I thought about you.

Okej jag har sett världens snyggaste varelse idag. Brolle was in the building!
Jag skulle gå till andra kassan men då stoppade Ingrid mig och sa att hon kunde gå dit en stund. Fattade noll tills hon sa att Brolle var inne på toan. Så jag stannade kvar i stora kassan. Kände mig som en jägare i älgtornet, spanandes utöveren en äng eller nått. Sen fixade han nått med en säljare och jag sitter med värsta bra utsikten! Sen ska en anställd på Jernis handla nå små grejer och tur att det var det och inte en riktigt kund för då bestämmer sig Brolle för att gå  och passera ut. Han skjuter på en vagn framför sig som man ska dra egentligen för den går inte att styra om man puttar den. Så jag säger hej och sen några väl valda ord som jag alltid velat säga till världens snyggaste man, "det går lättare om man drar den". Yej där fick jag det äntligen sagt!
Sen så kollar jag på kassan igen ser att jag har tryckt på massa konstiga knappar så jag måste börja om från början. Blir skrattad åt och sen se vet plötsligt alla att jag inte kunnde koncentrera mig när jag såg Brolle. Men det skulle inte många andra tjejer eller gayar klara heller. Så det så.
                  
                       
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0