Damn girl, I sure like to get in your pants... Really? Yeah, what size are these?


Duschade att träd på jobbet idag och blev påmind om weed plantan i Scary movie 3. Snacka om läskig film. Glömmer alltid bort den när jag räknar skräckfilmer jag sett men nu kan jag utöka listan med en till film. Den är upp i hela 4 skräckfilmer nu.
Jag har sett Scary Movie 3, Paranormal Activity, Halloween och The Grudge. Slå det om ni kan!

Sen så packade jag upp varor. Det satt en stor orange lapp på lådorna där det stod OBS!, jag tänker skitsamma, genar lite för mycket i ett hörn och stöter till hela tornet av lådor med OBS!-etiketter på. Ops! Som tur var blev det bara en kraftig förskjutning av lasten, ingenting föll av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0