I'm a man on a mission.

Sett lördagens Strikeforce gala ikväll, Diaz-Daley. Inte lika intressant som UFC men jag säger inte nej till det här heller. Känns lite mer som Pride i upplägget runtomkring, lite mer show och så.

Lite saker jag anmärkte på under galan.

1.Lyle Beerbohms smeknamn och byxor.
Lyle "Fancy Pants" Beerbohm. Fancy Pants? Det var juh...fancy. Tänk dig en en exkriminell, exdrugie, exfånge och nu mmafighter, hans smeknamn ska inte vara Fancy Pants. Mina tankar går direkt åt nått annat håll när jag hör det namnet.


2. Mike Beltrans skägg.
Domaren Mike har ett väldigt imponernade skägg. Jag brukar vara ett fan av skägg men det här var bara creepy. Måste ändå vara en stor bedrift, kan inte vara så lätt att odla ett skägg så att man ser ut som en gingertomtefar som fastnat i köttkvarnen med skägget.


3. Gilbert Melendez puss på flickvännen.
Lättviktmästaren i Strikeforce Gilbert Melendez tar sig tid att ge flickvännen en puss genom buren efter att han försvarat sin titel. Länge leve romantiken!

Naaaaw!

Galans snyggaste fighter
Denna gång var det svårt till skillnad från UFC 128 då Urijah Faber vann en förkrossande seger. Men någon måste vara snyggare än de andra så den titeln går till Paul Daley. Typ ändå söt, och vältränad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0