Mitt rum är inte stökigt. Jag har bara ett speciellt system.


Okej nu har jag gjort en fierce framsida till min nya skiva, Bullshit 2. Det är uppföljaren till den gryma skivan Bullshit, Paulas bilskiva som har nöts ganska flitigt när vi vart på utflykter. Tyvärr så finns inte någon av skivorna att köpa så därför så tänkte jag presentera låtarna här från Bullshit 2.
Såhär ser framsidan ut, mycket avancerat.


Min nya favorit och som fick mig att ta tag i att bränna en skiva. DET ÄR SÅ JÄVLA BRA DET HAN GÖR! Så därför får Magnus äran att inleda skivan med hela 4 låtar, favoriten är Lämna honom och covern på Keshas tik tok.
1. Magnus Weideskog - Lämna honom
2. Magnus Weideskog - Tik tok
3. Magnus Weideskog - Förlåt
4. Magnus Weideskog - Somna bredvid dig

Nu kommer det en salig blandning av olika låtar. Föreställ dig att din käraste kan sjunga och skriver en låt till dig, det var det Brolle gjorde när han skrev Det är hon. Vem skulle inte smälta för det, och så är han het också. Thinking of you är väl ingen favoritlåt men tog med den för att Ellen gillar den och kommer nog att få skjutsa runt henne lite. Blir hon då tjurig så kan man bara spela den och förhoppningsvis så har det samma effekt som att ge en klubba till ett tjurigt barn. Ja jag kör på mutor! Sa jag att Brolle var het?
7. Brolle - Det är hon
8. Jesse J - Price tag
9. Katy Perry - Thinking of you

Gyptian förtjänar en egen spalt. Minnen, minnen och bra minnen!
10. Gyptian - Hold you

Samma sak här, en salig blandning. Den akustiska versionen av Eva Simons Silly boy är flera gånger bättre än den vanliga som i sin tur att flera gånger bättre än Lady Gaga och Rihannas version. 3 Doors down,
"She said life’s a lot to think about sometimes".
11. Rihanna - S&M
12. 3 doors down - The road I'm on
13. Eva Simons - Silly boy

Två Disneyklassiker fick följa med också, engelska versionerna förstås. 
14. Christina Augilera - Reflections
15. Hercules - I can go the distance

Fuck you med Cee Lo Green tror jag var den enda låten som fick godkänt av Victor. Men hans åsikt i just denna sak spelar inte så stor roll. Måste tacka för att han visade hur man brände skivor! Synd bara att den inte funkar i bilen. Blir att byta tillbaka bil med Julia och Jonatan nu!
16. Cee Lo Green - Fuck you

Kommentarer
Postat av: mattsson

Jag vill be om ursäkt till alla som kmr att måsta lyssna på denna skiva, och hoppas att ni förstår vrf jag gjorde det, för Det gör inte jag :/

2011-04-08 @ 00:02:02
Postat av: julia

men vadå funkar inte?? jag spelar vi brända skivor i den?

2011-04-08 @ 07:21:46
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0