Varför får inte jag köra sten när Tommy Körberg?

Vaknade, pigg, det här kommer bli en bra dag! Tänker att jag ska gå ner och ta mig en filtallrik. Var och handlade både fil och mjölk igårkväll. Öppnar kylskåpet, och allt är borta! Eller inte där i alla fall, nej för det står i hallen! Får ett psykbryt, var juh så himla sugen. Bra start på dagen. Går ut och tänker hämta Norran, ingen Norra där. Blir om möjligt ännu mer irriterad, nu på postgubbarna! Kommer ihåg in liten detalj, det är söndag. Vem fan är uppe kvart i 6 på en söndag! Ingen Norra idag. Och utöver det så har jag sovit själv hemma, det knakar i taket, lever om på vindan och knarrar i golvet, apläskigt! Vill inte sova själv. Får jag inte bara krypa ner under täcket igen, sova ett tag och börja om dagen. Låssas som att den här timmen inte hänt. Sen så får nån gärna komma förbi med två filpaket och tre mjölkpaket och ställa in dem i kylen medans jag sover. Sen väcka mig med ett fika på säng och en kram, ja det är vad jag behöver nu.



Tänk när man vaknade upp med detta på väggen, precis vad jag skulle behöva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0