Before you get too pissed, I can explain everything! Well, actually, I can’t, but I can try really hard.




Okej, tre bilder från Norsjö där helgen spenderades! Ett stort tack till Nellie och Sebbe som tillät mig crasha deras lägga under två dagar. Guldvärt! Förfest hos Frank, bortbjudna på mat, hotellet, träffa julia och joel, dans, alkohol. Just ja, skjutit lerduvor också. Eller försökt skjuta lerduvor. Jag missade 2 av 2 medans Julia träffade 1 av 2. Jag var imponerad!
På bilden till vänster har vi en minisläktträff, jag, Patrik och Johannes.

 

Kommentarer
Postat av: julia

ja vad man ska man säga? jag är nog bara bäst helt enkelt.

2011-08-10 @ 21:28:23
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0