Relationer. Relationer var knappast något man fick lära sig i skolan.


En liten snabbgenomgång av stockholmsresan. Har hunnit med flera dagar på stan. Hade gärna shoppat lite mer än vad jag gjorde men hittade inget mer som jag ville ha. Detta hittade jag iaf:

3 bandanas
1 hatt
1 hårsmycke
2 jeans
2 par sockar
3 trosor
1 halsband
1 linne
2 t-shirts

1 dermal smycke

That's it tror jag.

På onsdagkväll var på på Terassen på Mosebacke och kollade på Kapten Röd. Grymt bra! Movits inledde och då varken jag eller Ellen är nå större movits fans så ställde vi oss en bit bak för att inte dra ner stämningen för de som ville dansa. Movits fick besök av Timbuktu. Lång människan är!
Sen så var det bara att tränga sig framåt när det var dagt för Kaptenen! Han inledde med Stjärnorna finns här sen så spelade han (inte i ordning) Trasig, In kommer ting, Saknade vänner, Du e la go, Pankman anthem, Galenskap, Ju mer de spottar, Ta inga order, Okänt nummer, Kallakalla, 1.000.000 nollor. Det blev riktigt bra drag när Promoe dök upp och sjöng Bua! och när General Knas dök upp och sjöng delikat. Awsome kväll!
Hade hoppats på att få höra Framåt för evigt och Blommor vid oscarsledan också.
Bäst var klart Saknade vänner, Bua! och 1.000.000 nollor! LOVE!
Sen tänkte vi göra nått annat än att shoppa så på fredagen var vi på livrustkammaren, det var mysigt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0