Glöm inte att man kan äta upp en elefant, bara man skär den i tillräckligt små bitar.


Godmorgon! Blev som sagt utkörd från mitt eget rum för att Henke skulle sova här, gästrummet kunde jag inte ta för där sover redan Hasse (det kallas till och med Hasses rum). Då skulle jag få sova hos Ellen och hade redan bärt över mina grejer och lagt mig ner med datorn när Ellen säger att Wille undrar om jag kan flytta mig. Jo men vart? Blev att slagga i soffan. Därifrån blev jag halv utkörd när Morris tog plats bredvid mitt huvud. Fattades väl bara att Novak skulle lägga sig över mina fötter!




Hittade nu på morgonen en rolig hemsida också, typ som felsms, failblog och failbook. Den heter Fat, Ugly or Slutty och där kan man läsa om vad killar skriver till tjejer som spelar data och tv-spel. Väldigt underhållande!
http://fatuglyorslutty.com/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0