Hell must be just like this.


Big Brother ffs! En transa, en bisexuell med sexberoende, ett hemligt par plus massa oldies. Det här kommer bli en bra säsong! Sen hoppas jag att gurkan kommer in i huset också för han är juh råskön. Men just nu är min favorit Nicky Sthlm, eller Nicklas Frantassiev som han heter.


Sen så vill jag bara nämna mina favvolåtar just nu:

Lena PH - Idiot
Den är juh bara för skön! Den klara vinnaren i senaste delfinalen i melodifestivalen.

Veronica Maggio - Jag kommer
"Jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu"

Loreen - My heart is refusing me
Bästa låten i mello hittills, det säger egentligen inte så mycket men.. Synd bara att man inte kan lyssna på den förren melodifestivalen är avgjord (för jag räknar med att hon går vidare från andra chansen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0