Det man glömmer hemma kommer man ihåg på vägen dit.


Efter att jag skickat iväg min spanjor imorse så tog jag en tripp upp på vinden för att leta efter en resväska. Jag letade överallt men jag kunde inte hitta den så jag fick ta en mindra storlek. När jag sen kollade på bilderna jag tog så hittade jag den..


Sen så var jag lite orolig att jag inte skulle få ner sakerna i den lilla väskan men det visade sig gå fint så jag behöver inte upp på vinden igen och hämta den större. Ska bara ha med min en tredjedel av grejerna till stockholm, resten tar mor och far min till Sälen.


Sen så hade jag lite ärenden på stan, arbetsförmedlingen och så. Köpte klämmor och en piercing med. Måste få påpeka hur mycket jag hatar gamla tanter som tränger sig i kön, de förtjänar 10 piskrapp! 
Råkade skära mig i tummen med elvispen med, visparna har fastnat så jag tänkte att om jag kör den samtidigt som jag drar så går de kanske lös. Hint, de gjorde det inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0