Indestructible

Tänkte bara påpeka att jag älskar listor! Finns det nå roligare?
Du heter: Maja Louice Edin Normark
Smeknamn: Inget faktiskt.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Beror helt på vilken sorts ledsamhet det är men några stycken är, I'm sorry-Tommy Reeve, Kärlek vid sista ögonkastet-Maskinen, Som jag hade dig förut-Melissa Horn, Separates ways- Teddy Thompson, Fanfanfan- Thåström och So damn pitiful- 8 Steps To Perfection. Har minnen till alla så vill jag gotta mig mer i min olycka så blir det de jag lyssnar till.
Beroende av: Mobil, lipsyl, näsdroppar.
Vad tror folk om dig: Att jag ibland heter Ellen.
Stämmer det? Absolut inte.
Hur imponerar man på dig? Om man är duktigt på nått så tycker jag det är ballt!
Brukar du skratta för dig själv? Ja och det kan blir lite pinsamt ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Börjar inte förrän 3 :D".
Var bor du? Skellefteå.
Trivs du där?
Aa faktiskt.
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Maja.
Vem ringde du senast? Måste kolla, känner inte igen nummret, kanske är det taxi i åre.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ja, i så fall så ville jag beställa taxi.
Brukar du komma i tid: Försöker men blir ofta tvungen att anpassa mig till min familjs takt.  
Hur känner du dig nu: Smått trött. 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Vart ska jag börja... nej usch det är äckligt!
Vad saknar du: 4 tänder.
Hade du en bra kväll igår: Jaa det var juh melodifestivalen ffs!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23-02.
Är du blyg? Nej.
Sysslar du med någon idrott: Neä inte seriöst men springer och åker längdskidor.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte för att det hänt mig men tydligen finns det människor som råkat ut för det.  
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skriva ner alla manliga tankar så att man blir värsta bra på att förstå sig på killar!
Är du nöjd med ditt liv: Yes. 
Är du bortskämd:
Pappa betalar!
Vad gör du i morgon: Gör lite ärenden. 
Vad är det värsta du vet? Förutom fötter? Kluvna hårtoppar, spindlar och dylikt.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!
Vad är det finaste du fått? Har flera mindre grejer som betyder väldigt mycket men det har inget värde i pengar.  
Du samlar på:
Ingenting.  
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen om jag är ledsen. Är jag arg så söker jag upp Ellen och låter henne lyssna.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet.
Vill du gifta dig: Klart, har redan hittat min förlovningsring, så tänker du fria så kan du höra med Ellen, hon vet vilken ring jag vill ha!
Vill du ha barn: Joo fast hoppas på att få bli moster först!
Är du musikalisk? Nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, fast kall mjölk är inte helt fel ibland.
Bor dina föräldrar tillsammans: Sisi.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes.
Biter du på naglarna: Nepp, tur det.



"And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before"


Kommentarer
Postat av: julia

hahah "pappa betalar!", man kanske skulle ha bott kvar hemma längre;)

2011-02-13 @ 13:37:06
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0