Det är inget fel att gå till sängs med någon av samma kön. Folk borde vara öppna när det gäller sex. De borde dra gränsen vid getter.




     - Elton John

Finfint väder idag med! Hade vart perfekt för en skotertur, men blev en promenad till stan - stan - och sen en promenad hem! På vägen hem mötte jag en grupp på ca 10 personer som hade mössa och halsduken uppdragen över näsan, 2 hade även rånarluva på sig så jag höll på att kissa ner mig. När jag närmar mig så drar en ner sin rånarluva och jag tänker att nu är det kört! Ena vinkar till mig så jag stannar åsså kommer han fram och frågar om vägen till "central city". Puh, säger jag bara, var bara några frusna turister. Måste tillägga att jag mötte dem vid broarna mellan medlefors och ica, läskigt ställe! 

Nu ska jag titta på en film, Seven Pounds blir det. Har hört massa bra grejer om den så det bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0