The kids down the street have challenged me to a water fight. I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.



Fick frågan av en kollega vad jag skulle göra av mitt efternamn då jag gifter mig (som om att det var bråttom att tänka ut det eller?) Han tyckte att det skulle bli roliga om jag la till ännu ett namn på Edin Normark. Före, efter eller varför inte mellan Edin och Normark. Jag sa att det var nog inte en sån bra idé. Nog jobbigt att skriva det som det är nu. Och inte har jag tänkt byta ut det heller, börjar det inte bli lite gammalt att ta mannens namn? Men Så komme jag på den briljanta idéen! Gifter jag mig med Lindsey Vonn bror kan jag heta Maja Vonn Edin Normark, hur ballt vore inte det!


Såg denan film igår, Beastly, klart sevärd!

Kommentarer
Postat av: julia

jag funderar starkt på att gifta mig med någon som OCKSÅ har ett dubbelnamn! fatta vad ballt med fyra efternamn?!

2011-07-14 @ 23:40:04
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Ellen

eller så gifter man sig med en Stenberg?! lätt värt att byta efternamn då!

2011-07-15 @ 15:02:29
Postat av: Maja

Jahur coolt vore inte det! Eller så lägger man ihop Edin och Normark till Edmark eller Norin!



Jo sant men inte vilken Stenberg som helst!

2011-07-16 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0