Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar. Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma.



Har haft en riktigt finfin helg! Trästocks kan juh inte göra annat än att leverera! Bäst var klart Kapten Röd, blir kanske att se han igen i Stockholm den 24 augusti eller vad säger du Ellen? Måste tillägga att jag inte vill till Stockholm enkom för att sse Kapten Röd utan ska shoppa och hälsa på Urban med. Men om man liks ska dit så kan man juh tajma in det till Kapten Röd.

Kvällen har efter en springtur spenderats med Eken, Kalv, Warg och Ellen. Lyxshake på max för deras del och jag kunde inte låta blir att smaka, usch vad gott det var! Sen blev det en omgång risk och då pojkarna har lite svårt med koncentrationen hann vi inte så långt, men jag gillar er ändå.




Saknar vintern lite just nu.

Kommentarer
Postat av: linn

tror inte att de blir torsdag, fyller liksom år då ;) blir nog nästa vecka, men nog finns de plats i bilen =)

2011-07-27 @ 16:53:23
URL: http://linnnormark.blogg.se/
Postat av: linn

jo jag läste de förr idag :/ men då blir det väl att fara efter de då :)

2011-07-27 @ 23:11:13
URL: http://linnnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0