Heaven's gates won't open up for me. Hurry I'm falling.


Vaknade upp i morse och var stel och hade ont i kroppen, tog för givet att det var från den stenhårda säng jag sovit på i natt i stugan men kom på att det måste juh vara från snowboardåkningen igår, vältränad Maja!
Trots det så har vi kört några mil skoter idag i det finfina vädret. Hälsat på farmor och farfar och sett lite serier på datorn. Hatar att vara utan internet. Känns som att man missar massor även om det bara är för en dag. Så nu när jag fått igen det så måste jag gå igenom alla mina favoriter och ser att jag kanske inte missat så mycker i alla fall. Zuffa, moderbolaget till ufc, har köpt Strikeforce och det var väl det intressantaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0