Jag har gömt en nyckel men nu minns jag inte vart jag grävt ner den. Vill du följa min skattkarta?



Har just kollat på invägningen till ufc 128 som går av stapeln klockan 3 i natt! Gissa om jag är taggad! La märke till att Eddie Wineland hade awsome tatueringar. Eller de var svåra att missa. Snyggt byggt var det i alla fall, kan inte alla bara se ut såhär?

Aja nu ska jag sluta drömma och ta tag i mig själv. Hade tänk sova lääänge idag, men icket, vaknade kl 7. Och se vad klockan är nu, drygt 10 så det sket sig rejält.  Min familj har dragit till stugan så jag är home alone. Måste städa lite i mina rum. Känns som att jag har tre stycken just nu. Hoppar mellan mitt ordinarie rum, gästrummet och hallen på övervåningen. Då jag gör det orkar jag inte ha någon ordning så det ser hemskt ut! Riktigt jobbigt, är himla less på det så snart blunder jag och pekar på några tapeter så jag får klart i mitt rum nångång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0