Krig skapar ett överskott på dubbelsängar.

Laserdome igår med Paula och lite övrigt folk som jag inte känner. Men det var roligt ändå! Vilket träningspass det var. Jag knäckte också, jag skulle vara en awsome soldat! Inget positivt egentligen men ändå.

Jag säger alltid att man inte ska ångra någonting man gjort eller inte gjort för det går inte att göra nånting åt det nu. Försöker leva efter det och ångrar ingenting för vad är meningen med det? Då går man bara runt och mår dåligt över det. Men det närmaste jag kommer att ångra nånting är att jag inte mönstrade och gjorde lumpen. Men än är det inte försent, finns väl nån frivillig kortare utbildning. Tåls att tänka på iaf.

Vilken hjälte! Zachery Boyd trodde han skulle bli hemskickad då han inte hade haft rätt uniform på sig. Men istället blev han befodrad och försvarsminister Robert Gates sa "Varje soldat som ger sig in i strid med talibanerna i rosa boxer-shorts och flip-flops har en speciell form av mod". Sant så sant! Var tydligen ett överraskningsanfall och Zachery låg och sov så då blev det som de blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0