Livet kan liknas vid en bäck. Antingen kommer man ut i havet eller så fastnar man längst vägen.


Träffade upp Emelie en snabbis på stan och hann inhandla dessa skönheter, ett par beiga typkängor från dinsko. Samma som jag hade i ett inlägg nedan. Sedan bar det av mot gamla öb för att kolla på lite skotrar som hoppade. Först missade vi det, så vi gick in på färg och tapet och kollade på tapeter igen. Nu har jag övergett att hopp om att kunna hitta en tapet jag vill ha, se det blev helvitt istället så nu är vi igång med tapetserandet. När vi gick ut så hade de börjat hoppa igen så jag fick mig några kort. Ska visa det sen, nu ska jag hjälpa till med stökandet på mitt rum. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0