Trött, tröttare, tröttast?

Jag väljer alternativ 3, tröttast. Det beskriver min sinnesstämning väldigt bra just nu. Huvudvärk, ögonvärk, piggmuskelvärk. En positiv sak är i alla fall att jag har fått tapeter på mina väggar nu, till och med listerna är uppsatta! Går inte beskriva hur skönt det är att ha tillbaka mitt rum! Ett stort tack till min far min som har vart hemma idag och fixat på mitt rum. Går inte att tacka världens bästa pappa nog! Blev som sagt en vit tapet och nu ska jag börja inreda när jag har energi och tid (båda två saknas just nu). Har massa idéer! 
Tog nå dåliga bilder med webkameran, håll till godo.

Den berömda väggen är ett minne blott. Inget mera fylle skrivandes och ritandes. Men allt är dokumenterat så det kommer inte glömas bort. Sen så har jag en mysig kissekatt som gör mig på bättre humör, vill kelas hela tiden, synd bara att jag blir allergisk i ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0