I couldn't believe it. One minute I was free and the next: More ropes.


Hemma efter en tredje dag på jobbet. Det värker i fötterna och knäna. Känns ungefär som efter en hel kväll dansande på station, de där gångarna men tagit av sig skorna utanför och sen krupit sista biten från bilen till dörren efter man fått skjuts hem. Fattar inte hur vissa kan göra det där i typ 30 år. Jag blev lite rädd när en av veteranerna sa till en lite yngre att jag minns när du kom hit som praktikant. Och det var typ 15 år sen! Fast det är ändå roligt att vara där. Ska ta med mig mina foppatofflor imorn, vet det är skitfult men vad gör man. Hade väldigt fina turkosa byxor i dag också, hade tänk välja en rosa tröja till, det hade blivit snyggt! Fast körde på den mer diskreta stilen och tog en grå tröja, man ska inte sticka ut för mycket i sverige.
 

Vad händer nu då? Har käkat ( Hasse bjöd på pizza till familjen och kycklingsallad till mig, thanks!), och nu tänkte jag se Spirit, får se om jag inte somnar istället. Hockey ikväll sen så sover jag tidigt då jag ska upp 6 imorn med.

Ska göra en lista sen på de bästa disney, pixar och dreamworksfilmerna!

Kommentarer
Postat av: Helena

Spirit :D riktigt bra!

2011-03-16 @ 21:51:20
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0