Walking to an empty life.

Jobbat 7-12 på Klockar idag och väntar nu på att börja på Jernbolaget nu klockan 2. Blir där till stängning klockan 18. Kul att komma dit igen, var ett tag sen senast. Men är redan less på tjuriga tanter och nu blir det väl ännu fler. De klagar inte på samma saker som de tjuriga tanterna jag träffat tidigare idag utan nu är det fel på vattenkokaren eller så står det fel i reklambladet! Skriv en lapp och lägg den i lådan där borta, ja den som ser ut som en sopkorg, så lovar jag att chefen får den. 
Måste kila ner och kamma och sminka mig lite nu, är lite skillnad på hur mycket tid jag lägger ner på det beroende om jag ska på Klockar eller Jernbolaget, ganska logiskt kan tyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0