How can we fall asleep at night, when something's clearly wrong?


Vaknade inatt av att jag höll min sovkamrat Nallen i tassen. Det duger för tillfälligt i alla fall.
Vad jag gjort i helgen förutom att se UFC då? Jo, jag, Ellen och Julia promenerade Mineralleden från Varuträsk till stan på lördagmorgon. Lite sur för att jg inte hunnit med att vandra nått längre i sommar. Men när har man tid med det när man jobbat massa. Nu när jag är arbetslös går det juh men då äre juh höst. För yes, arbetslös är jag nu, eller mellan två jobb skulle jag vilja kalla det. Resa, semester, söka på Lakapää, hemtjänst, Klockarhöjden? Ja vet inte riktigt vad som händer. Sååå just nu har jag all tid i världen! 

Nellen i Norsjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0