Sova bör man annars dör man.


Mina öron, förlååååt, jag veet, det är kanske inte så jätteintressant men jag tycker det och har alltid nya planer för vad jag vill göra! Sååå, detta är planen!
Håller på att töja ena av mina conch. Den heter så den som är tagen i innerörat. Började med en 1,2 mm stav, gick över till 1,6 mm stav och nu har jag tejpat staven så det är uppe i cirka 2 mm. Det vita som syns är tejp, så ni vet.
När jag är uppe i cirka 4-5 mm ska jag sätta in en tunnel så man ser rakt igenom. Kommer ta cirka 4 månader för man ska inet töja mer än 1 mm per månad för att det ska bli bra.
Inte det skönaste kan jag lova. Kan inte prata i telefon, kramas eller sova på den sidan. Så ring inte, krama mig inte. Men sova bör man, för ja.. annars dör man.
Sen har jag mer planer för mitt högra öra men det är hemlis än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0