Wanna know who your real friends are? Fuck up & see who's still there.

 
 
Jag längtar hem nu. Finns så mycket jag vill göra och ta igen. Så förbered er på att ta igen hela sommaren med mig på någon vecka innan det blir höst påriktigt. 13 dagar nu. 
 
Hittade en finfin bild på Victor när han besökte mig för 6 veckor sen. Det är sjukt att det var så längesen. Jaja nu ska jag inte deppa ihop. Miss ya.
 
Saker jag ska göra när jag kommer hem:
  • Fiska
  • Stugan
  • Gummibåt på älven
  • Plocka bär
  • Köra amazon!
  • Vara i garaget
  • ITALIEN!
  • Fiska ännu mer
  • Vara i skogen med Novak
  • Träffa familj och vänner
  • Äta varma hjorton och glass hos farmor
  • Picknick på Skatan
  • Sitta på Bryggarbacken
  • Äta pappas grillade kött
  • Och mammas köttbiffar!
  • Klippa mig?
  • Motivlackera
  • Gå lååånga promenader med Ellen och snacka skit
  • Festa lite kanske
Kommer kanske på mer sen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0