It's hard to force that smile.

Lesson learned, alkohol tar inte död på förkylningsbakterier.. Vaknade upp igår men orkade knappt lyfta på huvudet. Och nej jag var inte bakis.
Sen blev det bara värre desto längre dagen gick och det slutade med att det kändes som att någonting skulle födas ur mitt huvud. Hade så ont att tårarna rann! Inatt har jag legat helt utslagen. Det har vart för jobbigt att dricka vatten, ta en alvedon och ta lipsyl så jag har känt mig som en fånge i min egna kropp, huvudet var ganska klart men jag kunde inte röra mig.
Idag är det lite bättre, inte samma huvudvärk även om jag känner att den håller på att komma krypandes.
Har varit sängliggandes hela dagen, har hunnit se: Alpha Dog, Into the wild, ett avsnitt Shamless, Kampmann-Sanchez ufc on versus 3, The interrupters och Girl models.
När jag läser det här är det en jävla massa film, ursäkta språket!
Blir att vara ledig imorn också men sen får jag lov att bita ihop!
Godnattinatti nu, själv drar jag mig för att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0