Hello, hello baby, you called? I can't hear a thing.

Nu äre så att min telefon är på strejk. Eller kanske snarare så har hon pensionerat sig! För jag har gjort allt jag kan för att hon ska skärpa sig, raderat massa bilder och alla sms men nej nej hon är inte nöjd med det inte!
Jag kan ringa och ta emot samtal och även skicka sms ibland men jag kan inte ta emot sms. Så just nu känns det lite ensamt.
Troligtvis ledig imorn så blir väl att åka in till Visby och köpa ny telefon. Ska ta och ringa telia först om de kan vara nått med abonemanget.
 
Ikväll ska jag grilla massa kyckling och äta gott, mums. Blir några matlådor med!
 
En väldigt vacker Chevrolet Bel Air!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0