And don't say decision.


Yeah! Thiago Alves i natt klockan 3 ffs! Jag är så sjukt taggad att jag har tänkt gå och sova snart, såå nattinatt!
Såhär ser matchkortet ut.
Förutom Thiago så ska det också bli roligt att se Ian McCall. Vilken stjärna.
Sen hoppas jag att jag får se avslut via joemoplata, gogoplata, mortal combat finish och Thiago Alves tar det via flying triangle!

Huvudkort

  • Thiago Alves vs. Martin Kampmann
  • Joseph Benavidez vs. Yasuhiro Urushitani
  • Demetrious Johnson vs. Ian McCall
  • Constantinos Philippou vs. Court McGee

Preliminärt kort

  • Aaron Rosa vs. James Te Huna
  • Nick Penner vs. Anthony Perosh
  • Cole Miller vs. Steven Siler
  • Kyle Noke vs. Andrew Craig
  • Jake Hecht vs. T.J. Waldburger
  • Mackens Semerzier vs. Daniel Pineda
  • Shawn Jordan vs. Oli Thompson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0