If you get lost I'm here to guide you.

Ryssnäset, Fårö.
 
Nog saknar jag den underbara ön litegrann men ändå väldigt roligt att vara hemma. Saknar speciallt min säng därborta, aldrig sovit så gott som jag gjort i sommar. Tyst, mörkt, dubbelsäng, vaknade utvilad. Just nu drömmer jag så mycket om nätterna att jag vaknar helt förvirrad och har svårt att skilja på dröm och verklighet. Och känner mig inte ett dugg utvilad.  Drömmer sjuka och invecklade drömmar också, ofta så fortsatter jag på en dröm jag kan ha haft för flera månader sen eller så återkommer jag till samma miljöer och omgivningar som tidigare. 
Ska försöka hinna skriva ner vad jag drömmer i natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0